Skip to the content

Blogg om digitala affärer, e-handel och webben

Välkommen Anna!

Vi växer inom vårt Growth-område och kan stolt presentera vårt senaste tillskott på inom UX-design - Anna Lundblad!  

Välkommen Andreas!

Man blir alltid lycklig när en utvecklare ansluter sig som bara kan gå rakt in i leverera högklassiga projekt. Därför är vi extra glada över att kunna presentera Andreas Crona och kommer förstås heller ALDRIG låta honom sluta hos oss. ;) 

Tress Sport & Lek AB hittar ny digital partner i Spot On

Med ett flertal olika shoppar, på olika plattformar, med olika språk och partners i andra länder var behovet stort av att koordinera och samordna såväl kundupplevelsen som arbetssättet internt. Med hjälp av Spot On hoppas Tress kunna hitta nya höjder för sin digitala affär. 

Varumärken som lyckas på D2C-marknaden

Vi listar fem företag som har tagit viktiga steg för att komma närmare sina slutkunder. Många av dessa företag lyckas samtidigt väva samman den digitala affären och fysiska köpupplevelsen på ett nyskapande sätt. Kort sagt – här finns mycket inspiration att hämta.

Välkommen Johanna!

Johanna kommer till oss med flera års erfarenhet av digitalisering. Vi är superglada och nöjda över att kunna presentera henne närmare för dig i det här blogginlägget! 

Undvik channel conflict

Många B2B-företag har i dag täta relationer med sina återförsäljare – starka band som knutits under flera år. I dessa fall kan trenden med direct to consumer kännas svår att haka på. Blir det inte som att börja konkurrera med sina egna återförsäljare?