Skip to the content

Ibland måste man faktiskt få skryta lite

Med kunder såsom Resia, adidas, A-hus, Euromaster och många fler har vi lärt oss plattformen Litium utan och innan. Därför känns det extra roligt att få kvittot att vi nu är en av Litiums viktigaste och mest kunniga partners. Vi har nått den högsta partnernivån och kommer såklart att ytterligare förstärka vårt kunnande runt plattformen och hur den på bästa sätt kan stödja våra kunders affärer.

”Vi är mycket nöjda över att samarbetet med Litium bär frukt och att vi nu tillhör en av deras tre toppleverantörer. Vi fortsätter precis som vanligt att jobba nära och tillsammans med våra kunder för att nå deras digitala mål” - Lars-Åke Wahlberg, CEO Spot On

Det är inte vem som helst som får bli Premium Partner utan det krävs omfattande erfarenhet av att implementera Litium-lösningar. Utöver en stor kundbas behövs också en etablerad och hög kompetens inom e-handel, digital marknadsföring, PIM-processer samt en professionell och effektiv organisation. En Premium Partner är en produkt- och affärsexpert som är inbjuden att delta som intressenter i Litium produktutveckling.

Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete!